0 100
Transportanbieter Radom

Profil des Transportanbieters:

Cezary M. (46) Firmen-ID:708360

100% Bewertungen

Bewertungen anzeigen

Geprüfter Transportanbieter Radom

Geprüfter Transportanbieter

Bewertung

Anzahl der Bewertungen

Anzahl der Aufträge

Positiv

Neutral:

Negativ:

Mitglied seit 09-01-2018

Möchten Sie ein Angebot von diesem Transportanbieter erhalten?

Angebot anfordern

Über mich

Transport miedzynarodowy

Ich spezialisiere mich auf folgenden Transportkategorien:

Länder:

Belgien, Spanien, Niederlande, Deutschland, Tschechische Republik, Slowakei, Vereinigtes Königreich, Italien

Informationen über den Transporanbieter:

Unternehmensprofil

Straßentransport national, Straßentransport international, Andere

Rechtsform des Unternehmens

Gesellschaft bürgerlichen Rechts

Gründungsjahr

Rechnungsstellung

Rechnungsstellung ohne MwSt

Anzahl der Mitarbeiter

Anzahl der Fahrer

Anzahl der Fahrzeuge

2014

Ja

Ja

35

30

1

Zahlungsmethoden

Barzahlung, Banküberweisung, Vorauszahlung, Nachnahme

Fahrzeugtyp:

Plane
Plane
Ladekapazität: bis zu 24 Tonnen
Menge: 1

Alle angegebenen Informationen stammen vom Trasportanbieter. Clicktrans haftet nicht für deren Richtigkeit.

Bewertungen (46)

Positiv

Szybko, sprawnie i terminowo. Polecam

Positiv
Von: Piotr D. (1) 18-11-2020
Positiv

Transakcja niestety nie doszła do skutku i absolutnie nie z winy Przewoźnika który przez cały czas był bardzo kooperujący. Mam nadzieję że następne transakcje dojdą do skutku

Positiv
Von: Lech C. (0) 29-10-2020
Positiv

Wszystko w najlepszym porządku, polecam!

Positiv

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Wszystko super i na czas, dzięki!

Positiv
Positiv

Polecam w 100%

Positiv
Von: Tomasz . (6) 03-09-2020

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Wprawdzie do transportu nie doszło z winy Anglika ale przewoźnik godny polecenia

Positiv
Positiv

Super kontakt wszystko na czas. Polecam na 100%

Positiv
Positiv

Solidna firma . Jak najbardziej polecam!

Positiv

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Wszystko ok.

Positiv
Von: Andrzej K. (0) 12-07-2020

Auftrag:

heder
Positiv

Usługa przeprowadzki całego domu z Anglii do Polski została przeprowadzona w perfekcyjny sposób. Właściciel firmy utrzymał dobry kontakt przed przyjazdem ciężarówki, dotrzymał terminu a nawet godziny. Kierowca był niezwykle pomocny przy załadunku .

Positiv
Von: Jakub G. (3) 16-06-2020

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Nie można było trafić na lepszego przewoźnika i kierowcę. To był trudno zlecenie, gdyż wystąpiły nieoczekiwane trudności z towarem. Pomimo tego został dotrzymany termin dostawy, a kierowca dołożył dużo swojej pracy ponad swoje obowiązki.

Positiv

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Witam. Jestem bardzo zadowolony z przebiegu całej transakcji . Miła obsługa,bardzo dobra komunikacja przed i w trakcie transportu. Bardzo polecam serwis pana Czarka !!! Rzetelny sumienny i na czas.

Positiv
Von: Marek P. (1) 28-05-2020

Auftrag:

Volvo fm 12,5t

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Wszystko OK, Przewoznik godny polecenia

Positiv
Von: Mateusz P. (2) 15-05-2020

Auftrag:

Renault Master

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Bardzo dziękuję. Pełen profesjonalizm. Warto czytać komentarze i wybierać najlepszych. Dzięki Panie Cezary. Kierowca bardzo pomocny. Takich ludzi trzeba chwalić. Pozdrawiam .

Positiv

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Wszystko OK. Szybko i sprawnie. Polecam.

Positiv
Von: Grzegorz T. (6) 21-04-2020

Auftrag:

3 palety

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Wszystko w najlepszym porządku , bardzo porządna firma .Konkretne informacje na temat mojej przesyłki , gdzie jest w danym czasie itp.Polecam jak najbardziej.

Positiv
Von: Kamil C. (1) 11-04-2020

Auftrag:

Wózek widłowy

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Dziękuję bardzo za pomoc Panu Cezaremu jednocześnie przestrzegam wszystkich przed oszustem pod psedo Jenny Thompson z adresem 78 Oxenholme Road LA9 7HQ Kendal ******* Jenny Thompson

Positiv
Von: Mariusz S. (0) 23-02-2020
Positiv

Koparka dowieziona przed czasem, wspaniala komunikacja i cena przyzwoita polecam jak najbardziej wielkie dzieki

Positiv
Von: Przemyslaw N. (4) 07-02-2020

Auftrag:

Minikoparka

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Wszystko w najlepszym porządku, bardzo miły Szef firmy jak i pracownicy .Konkretne informacje na temat mojej przesyłki ,gdzie jest w danym czasie itp.Polecam jak najbardziej .

Positiv

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Dobra komunikacja. Przewoznik godny polecenia

Positiv
Von: Michal M. (2) 23-01-2020

Auftrag:

Mini koparka 3t

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Polecam przewoźnika. Dobry kontakt, sprawny odbiór i dostarczenie. Zdecydowanie rzetelna firma. Polecam

Positiv
Von: Marek F. (1) 17-01-2020

Auftrag:

Tokarka

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Zdecydowanie polecam. Bardzo latwy i szybki kontakt, transport rowniez szybki i bez problemow. Bardzo dziekuje!

Positiv

Antwort:

Anzeigen
Positiv

ok

Positiv
Positiv

Jak powinno być

Positiv
Von: Lukasz S. (1) 19-12-2019

Auftrag:

Motocykl i quad

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Jeżeli ktoś szuka słownego, uczciwego, sprawnego i finansowo rozsądnego przewoźnika, to z czystym sumieniem mogę polecić Cezarego M.

Positiv
Positiv

Rzetelny przewożnik. Polecam

Positiv
Positiv

Wszystko ok polecam

Positiv
Von: Jacek R. (25) 13-11-2019
Positiv

Najlepsza firma jaka znam ! Polecam serdecznie!!! Dziekuje :)

Positiv
Von: Malgorzata R. (3) 21-09-2019

Auftrag:

13

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Super

Positiv
Von: Benutzer gelöscht (2) 30-07-2019

Auftrag:

Sciany zewnetrzne. Lekkie
Positiv

Wszystko załatwione z jak największą starannością.Pełen profesjonalizm.Jak się przeprowadzać bezstresowo to tylko z Panem Cezarym.POLECAM!!!!!!!!

Positiv
Von: Leon R. (1) 12-06-2019

Auftrag:

4 pokojowy dom

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Bardzo dobry kontakt, szybki transport. Polecam

Positiv

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Wszystko ok! Polecam tą firmę!

Positiv
Positiv

Rzetelna firma, godna polecenia.

Positiv
Von: Kamil K. (5) 12-03-2019

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Bardzo polecam wszystko zgodnie z umową i na czas.

Positiv
Von: Dawid S. (0) 17-01-2019

Auftrag:

6 palet
Positiv

Szczerze polecam. Wszystko zgodnie z ustaleniami. Przewoźnik solidny, zaradny i pomocny. Dzięki.

Positiv

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Super dzieki .

Positiv
Von: Piotr N. (3) 05-10-2018

Auftrag:

Ford Transit

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Sprawnie i profesjonalnie. Polecam

Positiv
Von: Krzysztof Z. (3) 24-08-2018

Auftrag:

10Ton do Londynu

Antwort:

Anzeigen
Positiv

ok

Positiv

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Wszystko ok.polecam

Positiv

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Przewoznik jaknajbardziej pozytywny wszystko na czas idealnie, niestety maszyny zawiodly i nie zdolalem zaladowac ladunku.

Positiv

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Wszystko zgodnie z ustaleniami. Bardzo dobry kontakt. Polecam !!!

Positiv
Von: Marek B. (2) 23-07-2018

Antwort:

Anzeigen
Positiv

współpraca bezproblemowa, dobry kontakt, polecam

Positiv
Von: Benutzer gelöscht (2) 13-07-2018

Auftrag:

siewnik nawozowy

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Dobra komunikacja, wszystko tak jak trzeba napewno skorzystam jeszcze raz nie ma rzeczy niemożliwych u tego Pana polecam

Positiv

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Aczkolwiek nie doszło do realizacji transportu to jednak zleceniobiorca stanął na wysokości zadania, skontaktował się z punktem odbioru i wykazał gotowoś do realizacji zamówienia. Bardzo dobra komunikacja. Zdecydowanie skorzystałbym w przyszłości.

Positiv
Von: Janusz W. (30) 23-05-2018

Auftrag:

Zlecę transport
Positiv

Sprawnie i profesjonalnie.

Positiv

Antwort:

Anzeigen
Positiv

Bardzo dobry kontakt z firma oraz kierowcą. Przyjechali z towarem nawet w dzień wolny od pracy, za co ogromne podziękowania

Positiv

Antwort:

Anzeigen

Dieser Transportanbieter realisierte in letzter Zeit diese Aufträge:

Transport Autos
Transport von Clive, Vereinigtes Königreich
Transport nach Pyritz, Polen

Witam, samochód z aukcji pn-pt. Załaduj podnosnikiem.

Transport Komplettladung
Transport von Czechowice-Dziedzice, Polen
Transport nach London, Vereinigtes Königreich
Transport Komplettladung
24
Transport von Neu Sandez, Polen
Transport nach Armagh, Vereinigtes Königreich
Transport Sonstige Fahrzeuge
Transport von Rotherham, Vereinigtes Königreich
Transport nach Brieg, Polen

Transport wozka z Rotherham do Brzeg, PL. Wozek w pelni sprawny wiec nie bedzie problemu z wjechaniem na lawete/przyczepe. Dokladnie...

Tipp

Welche Artikel kann ich versenden?

Alle möglichen. Auf Clicktrans können beliebige Artikel transportiert werden.

Bei uns finden Sie Transportdienstleistungen aller Art: Von Paketversand bis Spezialtransport. 
Wenn keine der verfügbaren Transportkategorien zu Ihrem Artikel passt, wählen Sie einfach Andere Transporte.

Illegaler Transport oder der Versand von verbotenen Gütern ist nicht erlaubt. Mehr dazu: AGB > Artikel 4. Versand


Siehe weitere Tipps